• 699pic_3do77x_bz1

News

Cosa hè a Camera IP Full-Color Night Vision?

In u passatu, a camera più cumuna hè a camera IR, chì sustene a visione negra è bianca di notte.Cù l'aghjurnamentu di a nova tecnulugia, Elzeonta lancia una serie di càmera IP di visione notturna HD full-color, cum'è 4MP / 5MP / 8MP Super Starlight Camera, è 4MP / 5MP Dark Conqueror Camera.

Cume funziona a camera di visione notturna in piena culori?
Prima, duvemu sapè, alcuni fatturi impurtanti chì affettanu a qualità di l'imaghjini di a camera includenu Len, apertura Iris, Sensor d'Image, Supplement light.Perchè determinanu a fotopermeabilità, a luce chì passa da a lente, a sensibilità è a capacità di riempimentu di luce.
Diversi livelli di hardware si combinanu per creà diversi tipi di camere.Avemu chjamatu questi cum'è modulu IR, starlight, super starlight è blacklight.
Comu sapemu, u modulu IR supporta a visione notturna in biancu è neru, dopu Starlight, Super starlight è u modulu Blacklight supportanu a visione notturna in piena di culore.
Tuttavia, a so tolleranza di u culore hè assai diversa.Dipende da u livellu bassu di illuminazione:
IR: A sensibilità di a luce hè debule, sottu à l'illuminazione di più di0,2 luxaccenderà a luce IR, l'immagine passa in u modu biancu è neru.
Luce stella: Cù u sensoru di luce di stella cumuni, pò mantene una stampa in piena culore0,02 luxluce bassa.Mentre hè menu di 0.02LUX, hà bisognu di luce supplementu per catturà a visione notturna piena di culore.
Super starlight:Cù un sensoru di livellu più altu, pò mantene una stampa in piena culore0,002 luxluce debule.Mentre hè menu di 0.002LUX, hà bisognu di luce supplementu per catturà a visione notturna di culore.
Luce nera: Cù u sensoru di u più altu livellu, pò mantene una stampa in piena culore0,0005 luxluce fioca.Se menu di 0.0005LUX, hà ancu bisognu di luce supplementu per catturà a visione notturna piena di culore.
 
Per mezu di a cunniscenza citata sopra, avemu amparatu chì l'effettu di visione notturna hè: Blacklight> Super Starlight> Starlight> IR.
w20


Tempu di Postu: Dec-16-2022