• 699pic_3do77x_bz1

News

I cumpunenti di una camera di surviglianza

Comu sapemu, in u sistema CCTV, a camera IP hè u più impurtante dispositivu front-end, in particulare a camera AI, a camera PTZ.Ùn importa micca a camera IP, dome / bullet / PTZ, ancu a camera intelligente di casa, duvemu avè una idea generale di i so cumpunenti in l'internu.Elzoneta vi revelà a risposta per voi in stu articulu cum'è quì sottu.

dtrf

1.A cumpusizioni di usurviglianzacamera:

Hè custituitu principarmenti di quattru parti maiò è trè picculi parti.

Quattru parti principali: chip di camera, lente, pannellu di lampada, alloghju.

Trè picculi parti: cable di coda, montura di lente, pilastru di rame, etc.

Perchè e diverse fotocamere di marche anu u stessu pixel, ma prezzi diffirenti?U puntu principale hè a qualità di i materiali hardware è a suluzione di software utilizata in queste parti.

2. CameraChip:

A parte più impurtante di una camera di rete hè u chip, u cervellu di a camera.U chip hè incrustatu in a scheda madre;i dui parti impurtanti di a scheda madre sò u sensoru di l'imaghjini: CCD o CMOS, è u chip processore.

Quì, duvemu amparà qualcosa di differenza trà CCD è CMOS.

Per u prucessu di fabricazione, CMOS hè più simplice di CCD.

Per u costu, CMOS hè più prezzu di CCD.

Per u cunsumu di energia, CMOS cunsumu hè menu putenza cà CCD.

Per u rumore, CMOS hà più rumore cà CCD.

Per a sensibilità à a luce, CMOS hè menu sensibile cà CCD.

Per a risoluzione, CMOS hà una risuluzione più bassa cà CCD.

Ancu se CCD hè superiore à CMOS in qualità di l'imaghjini, CMOS hà u vantaghju di u prezzu bassu, u cunsumu d'energia bassu è un fornimentu stabile, hè diventatu u preferitu di i pruduttori di dispositivi CCTV.Per quessa, a tecnulugia di fabricazione CMOS hè constantemente migliurata è aghjurnata, chì face a diferenza pocu à pocu à pocu.

3. A lente dimonitorcamera

A cunniscenza chjave di a lente di a camera di monitor hè a lunghezza focale è l'apertura.

Lunghezza focale: Hè quantu millimetri di lenti chì usualmente usemu.In generale 4mm, 6mm, 8mm, 12mm è cusì.

U più grande hè u numeru di millimetri, u più chjucu è a distanza più luntanu da a lente pigliarà.Per esempiu, per monitorà l'attellu è u magazzinu, di solitu usa lenti 4 mm;à l'entrata principale di l'edificiu residenziale, generalmente usa 6 mm;à u muru è u percorsu, di solitu usa 12 mm.Di sicuru, a lente deve esse selezziunata flexiblely secondu l'applicazione specifica.

Apertura: Hè u numeru F nantu à a lente, di solitu F1.0, F1.2, F1.4, F1.6.

U più chjucu u numeru F di l'apertura hè, u flussu più luminoso hè, è u più caru a lente hè. 

4. Camera lucepannellu

I pannelli luminosi di càmera cumuni includenu: luce IR Array, luce IR ordinaria, luce bianca / calda.

U scopu di u pannellu di luce hè di furnisce una luce ausiliaria per a lente di notte.Per a luce IR, questu lenti pò sente è catturà a luce infrared è trasfurmà in una maghjina.A luce bianca / calda hè generalmente cumminata cù u modulu di luce super star è nera, aiuta à catturà a visione culurita di notte.

5. Camera camera

Camera camera vene in una varietà di formi, in generale mudelli bullet, cupola, sferica.I materiali di l'abitazione sò aluminiu è plastica di solitu, chì ghjunghjenu à IP66 / IP67 waterproof.

Hè tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à tutta a struttura di a camera.A camera IP di ELZONETA usa chips è accessori d'alta qualità, pigliate a debugging manuale di ogni lente è a corrispondenza di proporzioni di culore, è fà 24 ore di rilevazione di l'invecchiamento.Hè per quessa a camera Elzoneta pò ancu mantene un bonu travagliu dopu à 4-5 anni di usu normale.


Tempu di Postu: Feb-06-2023