• 699pic_3do77x_bz1

News

I Beneficii di u sistema di sicurezza di surviglianza di càmera CCTV in a nostra vita di ogni ghjornu

CCTV (televisione à circuit chjusu) hè un sistema di TV in quale i segnali ùn sò micca distribuiti publicamente, ma sò monitorati, principalmente per scopi di surviglianza è di sicurità.U sistema di càmera CCTV ghjoca un rolu assai impurtatu in i sistemi di sicurezza (sistema di càmera CCTV, sistema di cuntrollu d'accessu, sistema di alarme antifurtu, sistema PA) in oghje.

Hè guasi 70 anni quandu u primu sistema di televisione in circuitu chjusu cummerciale hè diventatu dispunibule in u 1949 da i Stati Uniti, postu chì u sistema CCTV cuntinueghja à sviluppà in tecnulugia è funzioni per assicurà chì a nostra vita di ogni ghjornu più sicura è cunfortu.Attualmente, a Cina hè u centru glubale di R & S è di fabricazione in u campu di u sistema di surviglianza intelligente di CCTV, è noi, ELzoneta, cum'è un membru, avemu sempre sforzu di sviluppà prudutti d'alta qualità per serve i nostri clienti.

Chì l'ELZONETA'S i prudutti di u sistema di sicurezza di e camere CCTV seranubenefiziunoi?

Cinque funzioni sò riassunte cum'è quì sottu;

1. Surveillance hè significa pò vede cum'è i nostri ochji, ma stu tipu d'ochji hè una camera chì monitorerà 24 ore di ghjornu è di notte senza stop per noi, qualunque sia in a notte bughjura o in u clima avversu.A squadra di l'ingegneri di Elzoneta hà sviluppatu una quantità di camere di sicurezza di visione notturna d'alta definizione in piena di culori annantu à l'anni.A cumpagnia hè stata venduta à u mercatu è hè stata ricunnisciuta è elogiata da i clienti.Stu tipu di tecnulugia trasforma a notte in ghjornu, attraversu e nostre camere IP.

Pretoria, SA Brach

2. Listening hè dispunibbili mezi cum'è u nostru arechje, perchè pudemu mette u dispusitivu chì cù funzione fonetica.Attualmente tutti l'articuli di e nostre camere di rete IP aghjunghjenu a funzione audio.

3. Parlà hè dispunibule.Alcune di e camere cù microfonu è altoparlante chì permettenu à un supervisore è à i clienti di parlà à e persone cù una gamma di parlanti associati à e camere.A funzione di l'audio in dui modi rende i clienti dispunibuli per parlà cù u so telefuninu intelligente è u nostru NVR, una tale funzione stupenda chì e fotocamere di l'antica generazione ùn sò micca dispunibili diventate realtà.

4. Mantene i registri per noi, questu hè quellu di e funzioni basiche in u sistema di sicurezza di càmera CCTV, chì serà utilizatu in forensics è analisi da i clienti o pulizzeri in casu di qualchì ghjornu prubabilmente.U nostru sistema Elzoneta NVR cù funzioni più putenti è intelligenti per u serviziu di u sistema di surviglianza di càmera IP.

Funzione di alarme - cumminazione perfetta da u sistema di alarme antifurtu è u sistema CCTV.

Quandu qualchissia entra in a zona di travagliu di a camera, i dispositi di rilevazione di menzione è rilevazione PIR catturà l'infurmazioni è mandanu u messagiu è u video à u telefuninu intelligente di u cliente.Probabilmente qualchissia hà da fà qualcosa di male, avete duie scelte per piantà.Tutti dui sò dispunibuli.Da una parte pudete informà i pulizzeri o i vostri travagliadori per piantà, da l'altra banda pudete aduprà u vostru telefuninu per mandà avvirtimenti à i cattivi, "esce!vene u pulizzeru.Perchè sta camera cù u microfonu in modu chì pudete parlà à a camera da u vostru telefuninu in casa o in qualsiasi locu cù a reta.

ne2 (3)

A sirena sonarà è e luci bianche s'apreranu chì mandaranu u missaghju à i ragazzi-stop it, site under the monitor, please take care your behaviors!

In una parolla, i nostri prudutti di surviglianza di sicurezza duveranu sfondà a difesa passiva tradiziunale, perseguite a pussibilità di difesa proattiva per prevene i crimini in anticipu, è prutegge megliu a vita è e proprietà di i nostri clienti.

L'applicazioni di u sistema di càmera CCTV

Prevenzione di u crimine

Un sistematicu di u 2009 da circadori di l'Università di u Nordu è l'Università di Cambridge hà utilizatu tecniche meta-analitiche per mette a media di CCTV nantu à a criminalità in 41 studii differenti.I risultati indicanu chì

CCTV causa una riduzione significativa di a criminalità in media di 16%.

I più grandi effetti di CCTV sò stati truvati in u parcheghju, induve e camere riduzzione in media di 51%.

I schemi CCTV in altri paràmetri publichi anu effetti chjuchi è micca statisticamente significativi nantu à a criminalità 7% di riduzione in a cità è u centru di a cità è 23% di riduzione in i paràmetri di trasportu publicu.

Quandu sò classificati per paese, u sistema CCTV in u Regnu Unitu hà cuntatu a maiò parte di a diminuzione;a caduta in altri spazii era insignificante.

Una verità deve esse mintuatu chì i criminali sò generalmente micca a prima volta fà l'atti illegale prima di arrestu da a polizia, quasi parechje volte prima.Allora perchè sempre cusì cusì?U psicologu criminale hà dettu, pensanu sempre, staraghju bè, nimu mi fighjulava, mi monitorava, nisuna evidenza, una tale mentalità li permetterà di commette crimine una volta è una volta in profondità.Duvemu fà qualcosa per chjude sta mente di u ventu in modu di declinà e tendenze criminali.U più ovviamente, i prudutti di u sistema di càmera CCTV sò e migliori scelte per noi.

Dui motivi per quessa chì u sistema di sicurezza di càmera CCTV hè efficace per prevene i crimini viulenti è i pruprietà

Motivu unu: Declinate a tarifa di tendenzi prima di crimine.Cume avemu menzionatu sopra camere CCTV cù funzioni di monitoraghju, ascoltu, parlante, arregistramentu è avvirtimentu, cusì intelligente è infaticabile travagliu per noi.A ghjente abbandunarà i so atti illegali quandu si capisce chì sò sottu à l'area di monitoraghju.Una storia interessante da u mo amicu chì hà persu a so bicicletta trè volte in dui mesi, perchè e so biciclette sò stati arrubati da i ladri.L'aghju suggeritu di installà alcune camere in u so giardinu è hà fattu questu, da tandu e so biciclette ùn anu mai più persu.

Ragione dui.U sistema di càmera CCTV pò furnisce indizi è evidenza per e vittime è a polizia, chì permetterà à i criminali difficili di scappà è accettà a sanzione legale.Questu hè ancu u mutivu d'impurtanza chì dissuaderà qualcunu à cummette un crimine.

 

Monitorà l'impiegatiStandardizà u cumpurtamentu di l'impiegati è migliurà a produtividade

L'urganisazioni utilizanu CCTV per monitorà l'azzioni di i travagliadori.Ogni azzione hè arregistrata cum'è un bloccu d'infurmazioni cù subtitulos chì spieganu l'operazione realizata.Questu aiuta à seguità l'azzioni di i travagliadori, soprattuttu quandu facenu transazzioni finanziarii critichi, cum'è a correzione o l'annullamentu di una vendita, a retirazzione di soldi o l'alterazione di l'infurmazioni persunali.L'azzioni chì un patronu pò vulete monitorà puderia include:

Scanning di merchenzie, selezzione di merchenzie, introduzione di prezzu è quantità;

Input è output di l'operatori in u sistema quandu inserite password;

Cancellazione di operazioni è mudificazione di documenti esistenti;

Implementazione di certe operazioni, cum'è dichjarazioni finanziarie o operazioni cù cash;

Movimentu di merchenzie, scrapping di rivalutazione è cuntà;

Cuntrolla in a cucina di fast food;

Cambiamentu di paràmetri, rapporti è altre funzioni ufficiali.

Probabilmente l'impiegati pigri o alcuni amministratori travaglianu micca seguitu e regule di a cumpagnia.

E camere CCTV portanu tutte l'infurmazioni fattuali à i clienti per verificà in modu chì pudete urganizà bè i vostri beni cum'è cumpagnia, fabbrica, supermercatu, splutazioni, minerali, casa, ecc. Ricurdatevi, u sistema di sorveglianza di e camere CCTV ùn dice mai una bugia à u so Maestru, ma a ghjente hà da qualchì manera!

Surviglianza industriale

I prucessi industriali chì si facenu in cundizioni periculose per l'omu sò oghje spessu supervisati da u sistema CCTV.Quessi sò principarmenti prucessi in l 'industria chimica, minieri ingegneria l' internu di reattori o facilità, ecc Camera industria spiciali, waterproof, splusion-proof sarà usatu in issi spaziu à scuntrà ambiente severi chì l'omu ùn pò micca.

 

Surviglianza di u trafficu

Parechje cità è rete di l'autostrada anu un vastu sistemi di surviglianza di u trafficu, usendu

televisione à circuit chjusu per detectà a congestione è avvistà accidenti.Parechje di sti fotocamere, però, sò pussede da cumpagnie private è trasmettenu dati à i sistemi GPS di i cunduttori.

Pretoria, SA Brach

U sistema di càmera CCTV ghjoca un rolu impurtante in a nostra vita di ogni ghjornu, micca solu in a sicurità di a casa è in i publichi, ma ancu per migliurà a produtividade di a nostra attività, mentre chì ancu pochi sò usati in u mercatu africanu avà.Probabilmente e persone ci sò limitate in a cunniscenza di l'impurtanza di u sistema CCTV, cusì popularizatu u travagliu di propaganda è a tecnulugia prufessiunale di guida in a pratica sò nicissità.Elzoneta cum'è un fabricatore di equipaghji di sistemi CCTV, gamma completa di prudutti di sistemi di camera CCTV è soluzioni di sicurezza chì furnimu à i nostri clienti.Pruvaremu u nostru megliu per serve à i nostri clienti è agenti, manu in manu per gestisce u nostru grande successu in l'imprese di sistemi di camera CCTV tuttu u tempu.


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022