• 699pic_3do77x_bz1

News

Quattru cunnessioni per l'alimentazione di Network Switch à IPCamera

In u sistema di càmera IP, u Switch hè cunnessu à a camera IP per l'alimentazione elettrica in i seguenti quattru modi:
L'interruttore PoE standard hè cunnessu à a camera PoE
L'interruttore PoE standard hè cunnessu à a camera Non-PoE
L'interruttore Non-PoE hè cunnessu à a camera PoE
L'interruttore Non-PoE hè cunnessu à a camera Non-PoE

 w2

A.L'interruttore PoE standard hè cunnessu à PoE camera
Questu hè u più simplice di i quattru modi.Pudete cunnette direttamente a
cable di rete à una camera di rete chì supporta l'alimentazione POE da u switch PoE Standard.
Prestate attenzione à i seguenti punti:
(1) Verificate se u switch POE è a camera IP sò dispositi POE standard.
(2) Prima di cunnette u cable di rete, hè assai impurtante per verificà a qualità di u cable di rete è cunfirmà e specificazioni.Se a qualità di u cable di a rete ùn hè micca qualificata o l'specificazioni (standard IEEE 802.3af/802.3at) sò inconsistenti, a Camera IP ùn pò micca ottene u putere da u switch PoE standard.
 
B.L'interruttore PoE standard hè cunnessu à Non-PoE camera
In questu modu, u switch POE standard hè cunnessu à a camera non-PoE da un separatore POE standard.Utilizendu a funzione di u separatore POE standard, u putere hè divisu in signali di dati è signali di putenza.U livellu di putenza di uscita hè 5V, 9/12V, è currisponde à a camera non-POE cù input DC è supporta u standard IEEE 802.3af/802.3at.
 
C.L'interruttore Non-PoE hè cunnessu à PoE camera
In questu modu, u switch hè direttamente cunnessu à l'adattatore PoE prima.Allora, l'adattatore introduce un signalu di putenza è un signalu di dati à u
Camera PoE cù cable Ethernet.
L'adattatore PoE è a camera PoE seguenu u standard IEEE 802.3af/802.3at.Stu metudu hè principarmenti utilizatu per espansione u sistema di rete è ùn affetterà micca u sistema di rete originale.
 
D.U switch Non-PoE hè cunnessu à Non-PoE camera
In questu modu, ci sò dui suluzioni cum'è quì sottu:
L'interruttore Non-PoE hè cunnessu direttamente à l'adattatore POE, dopu l'adattatore hè cunnessu à a camera Non-PoE da u separatore PoE per a trasmissione di segnali di energia è di dati.
Un'altra soluzione hè di furnisce l'energia indipendente direttamente da u cable d'alimentazione, dopu aduprà solu u cable Ethernet solu per a trasmissione di u signale di dati da u switch Non-PoE à a camera Non-PoE.
 
Cum'è un fornitore prufessiunale di sistema di sorveglianza CCTV, Elzoneta fabrica una serie completa di switch PoE Standard è camera PoE, è i prudutti seguenu u standard IEEE 802.3af/802.3at.Per u novu sistema di prughjettu CCTV, Elzoneta suggerisce di piglià u primu modu di cunnessione per u switch PoE standard è a camera IP PoE.Questu modu hè faciule d'installazione è di mantenimentu, riduce ancu a rata di fallimentu di a putenza è a trasmissione di signali video, è assicura un sistema di surviglianza video più stabile.
 
w3


Tempu di post: Dec-30-2022