• 699pic_3do77x_bz1

News

Soluzione di camera IP doppia luce Elzoneta

nutizie 1

Finu a ora, assai pirsuni pensanu chì u sistema CCTV ghjoca un rolu cum'è "vedendu chjaramente", chì hè abbastanza.Di sicuru, hè assai impurtante per vede chjaramente, ma hè sempre luntanu da abbastanza, perchè questu hè un tipu di surviglianza passiva;

A ghjente hà spessu scontru danni à a pruprietà o à a salvezza persunale, basta à andà à a polizia per l'aiutu, dopu cercate un gran numaru di dati video, ma hè un pocu tardu è missu u megliu tempu.In fatti, u megliu modu hè di prevene o piantà un crimine chì succede à u principiu.

Cumu prevene?Elzoneta apre a nova mente, aghjurnà u monitoraghju passiu in u monitoraghju pro-attivu, chì hè ancu u cuncettu di sviluppu è a direzzione di i prudutti di càmera IP Elzoneta.

Soluzione di camera IP doppia luce Elzoneta

Cum'è un fornitore di CCTV, Elzoneta hè abbastanza d'accordu "U pruduttu hè una Soluzione".A nova generazione di càmera di videosurveglianza deve esse "tecnologia + intelligenza", realizà successu a sicurità publica, à u stessu tempu, hà ancu aghjurnatu da "vedendu", "vedendu chjaramente" à "vedendu capiscenu", dopu passà versu a sicurità intelligente.Dunque, a camera IP AI + NVR back-end cù una putente capacità di trasfurmazione di chip è un algoritmu AI, rende a prevenzione, a risposta rapida in l'eventu, è u post-tracciamentu.

Cusì, Elzoneta hà designatu una seria di Camera IP HD, chì integranu alta definizione, funzione di scena è tecnulugia AI.Cum'è una camera doppia luce, alcune caratteristiche cum'è quì sottu:

Altudefinizione: 4mp, 5mp è 8mp pixel;

Visione notturna piena di culori: Lente Super Starlight o Black Light(Camera IP Elzoneta Dark Conqueror), cù una luce supplementaria esterna, pò catturà l'imaghjini culuriti chiari di notte, mentre chì l'illuminazione hè da 0,002 à 0,0005 lux.

Commutazione automatica doppia luce + rilevazione umana Ai:

Basatu nantu à a tecnulugia super starlight, hè sviluppata a tecnulugia doppia luce, chì combina tradiziunale IR è Super Starlight;intantu, integra l'algoritmu di rilevazione di forma umana AI.Se nimu passa per a notte, a camera raccoglie l'imaghjini da a luce IR;quandu si rileva u muvimentu di u corpu umanu, cambierà automaticamente in super starlight, a luce supplementu si accende immediatamente.

Perchè Elzoneta cuncepisce sta camera IP cù doppia lucetecnulugia?

.In cunfrontu cù a camera IP pura super starlight o luce nera, pò riduce a putenza di a luce supplementaria è a contaminazione luminosa.

.Cerca rapidamente i dati di riproduzione di video.U tempu chì qualcunu hà sbuchjatu serà etichettatu, in modu chì pudete scopre rapidamente, risparmià tempu.

.Quandu a luce di supplementu si accende, avviserà l'intrusi: vi intruduce in l'area di surviglianza;

.L'alarma di voce o di luce sonora serà attivata quandu qualchissia s'intrude in l'area stabilita, spaventerà l'intrusi.Intantu, attira l'attenzione di e persone, ancu pudete avvisà l'intrusu via l'audio bidirezionale nantu à a vostra APP mobile.

.Alcune camere PTZ cù a tecnulugia di seguimentu automaticu AI tracciaranu automaticamente u muvimentu di l'intrusi in l'area di monitoraghju.

Tali fotocamere di rete cù visione notturna piena di culore, rilevazione di forma umana Ai, seguimentu di l'auto Ai è ricunniscenza di a faccia Ai, etc., currisponderanu assai à l'ambiente di monitoraghju sfarente, capiscenu è risponde à i bisogni di i clienti, portanu una bona sperienza.

Elzoneta hè dedicatu à a maiò parte di i prudutti di videosurveglianza prufessiunale, u vostru megliu guardianu di sicurità intelligente!


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022