• 699pic_3do77x_bz1

News

Sapete quante manere di muntà u supportu di a camera CCTV?

In u sistema di càmera CCTV, u supportu di càmera hè facilmente trascuratu, ma assai

accessori impurtante.Cumu selezziunà u supportu di a camera?Quante manere di muntà?ELZONETA vuleria sparte sta cunniscenza cun voi.

Cumu selezziunà u supportu di a camera?

U supportu hè u pruduttu di supportu di a camera è a guardia, chì hè strettamente assuciatu cù u tipu di a camera è a guardia.Pudemu selezziunà u bracket adattatu da questi cum'è quì sottu:

Culore: U culore deve esse coherente cù l'ambiente di u situ è ​​a camera.

Materiali: Diversi materiali (fibra composta / lega d'aluminiu / acciaio inox) a forza di supportu di a camera è a guardia hè sfarente in un ambiente diversu.

Angulu Ajustable: Verificate se l'Angle di monitorizazione di a camera pò esse soddisfatta.

Pesu: Sia u muru portante pò sustene u pesu di u supportu.

Bracket dispunibule: Ch'ella sia currisponde à altre parentesi.

Ambiente: Installazione interna o esterna, livellu di prutezzione è modi di installazione: muru / tettu / cantonu di muru.

Scatola di alimentazione / Scatola di cablaggio di cavi: In certi ambienti, i cavi d'alimentazione di a camera o u cable di signale anu da esse oculati è prutetti per u portu RJ45.

asdzxc1

Modu di stallazione:

L'installazione di càmera sò: installazione di soffitti, lifting, installazione di muru, installazione di bastone verticale, installazione incrustata, installazione d'angle, installazione sopra u muru, tipu di scatula di cable nascosta, tipu di basa inclinata, etc. sottu:

01、Installazione di u tettu

Una camera muntata direttamente nantu à u tettu cù viti, cable in u muru o à u latu, cum'è mostra quì sottu:

asdzxc2

02, Ascensore

A camera pò esse aghjustata à una certa altezza usendu una barra di sparghjera regulable.

asdzxc3

03 、 Installazione murale

A stallazione di a camera hè attaccata direttamente à u muru cù viti.

asdzxc4

04 、 Installazione murale

A camera hè muntata nantu à u muru da un supportu, chì pò esse cumpresu cum'è "bracciu muntatu".

asdzxc5

05 、 Installazione di Pole Verticale

A camera hè muntata nantu à un palu di strada.U modu esistenti hè di creà una superficia plana cù un cercellu è una foglia.

asdzxc6

06 、 Installazione integrata

L'installazione integrata hè generalmente adattata solu per l'occasioni di u tettu interni, adattatu per a camera dome, camera dome PTZ è altre camere cù una copertura trasparente.

asdzxc7

07、Installazione Wall Corner

Hè un metudu di muntatura di fixà a camera à u cantonu.U metudu esistenti hè ottenutu da furmendu una superficia plana in u cantonu di a foglia.

asdzxc8

08, sopra a cima di u muru

Quandu l'equipaggiu ùn pò micca esse fissatu direttamente nantu à u muru esternu di l'altu locu, u supportu sopra hè fissatu prima nantu à u muru internu è dopu a biela hè rotata per aghjustà l'angolo di l'equipaggiu.

asdzxc9

09 、 Installazione di scatula per nascondere i cavi

U connettore RJ45 di a camera Dome ùn pò micca passà direttamente per u tettu, quandu fora, ùn pare micca bellu.Di solitu si usa una scatula oculta.U cable di cuda di filu è u connettore RJ45 sò posti ind'u box hidden, chì hè bella in apparenza.

asdzxc10

10 、 stallazione di basa inclinata

Dome camera o PTZ dome camera in u tettu o muru, hè faciule d'avè una zona di u cantonu mortu, perchè l'imaghjini serà ristretta da l'anghjulu di a camera;Una basa inclinata hè necessaria per cumpensà l'Angle (modu corridore).

asdzxc11

Ancu se u supportu di càmera hè solu un accessoriu chjucu, hè abbastanza impurtante in u sistema di surviglianza CCTV.ELZONETA suggerisce di selezziunà u supportu ghjustu secondu diversi ambienti di stallazione, esigenze di i prughjetti CCTV, è attente à l'anti-ruggine, anti-invecchiamento è anti-cariche.


Tempu di Postu: Mar-10-2023