• 699pic_3do77x_bz1

News

Ingannà Caught on 4K CCTV Camera: Woman Finds Boyfriend in Bed with Another Woman

Guangzhou Elzoneta Technology Co., Ltd. hè una impresa di cumunicazione digitale di sicurezza emergente chì hà fattu un nome per ellu stessu da a so fundazione in 2012. A cumpagnia hè specializata in R & D, pruduzzione, OEM è più cù i so sistemi di Camera CCTV 4K di punta.I so prudutti anu recentemente guadagnatu l'attenzione dopu avè pigliatu u fidanzatu di una donna chì l'ingannava in lettu cù una altra donna, mettendu in risaltu quantu avanzati sò e so camere per catturà ancu i mumenti più intimi.

A nutizia si sparse rapidamente à traversu diverse rete è prestu prestu a parolla chì s'è vo circate di suluzioni di surviglianza di alta qualità allora Guangzhou Elzoneta Technology Co., Ltd hè u locu per andà - soprattuttu quandu si tratta di catturà i traditori!Questa realizazione hè ghjunta ghjustu dopu chì a ghjente hà cuminciatu à capisce ancu chì i traditori ùn si sentenu micca rimorsu finu à ch'elli sò chjappi, chì mette in risaltu perchè avè l'equipaggiu d'alta tecnulugia cum'è e Camera CCTV 4K di Guangzhou Elzoneta pò esse cusì benefica.

In più di furnisce servizii di surviglianza per e case è l'imprese, Guangzhou Elzonata offre ancu altri prudutti in u so spettru di suluzioni di sicurità.Questi includenu sistemi di cuntrollu d'accessu, sistemi d'allarme è video intercom - tutti pensati per furnisce a massima prutezzione contra l'intrusi indesiderati o i mischief makers da entre in u vostru locu senza autorizazione.Hanu ancu sviluppatu applicazioni software cum'è a tecnulugia di ricunniscenza faciale chì permette à i clienti di monitorà l'attività remotamente via i dispositi mobili o l'urdinatori in ogni locu in ogni momentu - una altra funzione chì prova quantu seriamente sta cumpagnia piglia in considerazione e misure di sicurezza quandu offre esperienze di serviziu di u cliente superiore.

Cum'è una di l'imprese principali dedicate solu à assicurà i massimi livelli di sicurezza per mezu di i so avanzamenti tecnologichi, ùn hè micca meravigliatu perchè tante persone sò avà rivolte versu Guangzhou Elzonata Technology Co., Ltd quandu si tratta di scegliendu suluzioni di sorveglianza affidabili nantu à i metudi tradiziunali cum'è l'assunzione di guardiani. o installendu allarmi solu per via di a cunvenzione aghjuntu chì queste nuvelle tecnulugia offrenu oghje à l'utilizatori!


Tempu di Postu: Mar-01-2023